mandag 8. april 2013

Lider du av dermatitt?


Dermatitt
Dermatitt er en felles benevnelse for flere typer hudproblemer. Typen utslett varierer i forhold til hvilken type hudproblem man har, men det er noen fellesnevnere.

Forskjellige typer dermatitt
Atopisk dermatitt
Kontakt dermatitt
Seboreisk dermatitt
Nummular dermatitt
Perioral dermatitt

Atopisk dermatitt
Dette er en svært vanlig form for hudproblem som oppstår bade hos gutter og jenter, men og kvinner. Det fremstår som rode, kløende og betente utslett. Kan behandles med Manuka 18+.
Kontakt dermatitt
Denne oppstår dersom man har vært i kontakt med noe man er allergisk mot. Den fremstår på samme måte som atopisk dermatitt med røde, kløende utslett. Dette kan føre til sprukken hud og smertefulle blemmer. Kan behandles med Manuka 18+.
Seborreisk dermatitt
Seborreisk dermatitt oppstår i ansikt, hodebunn og på kroppen, både hos tenåringer og voksne. Den angriper I hovedsak voksne og de med nedsatt immunforsvar. Denne tilstanden karakteriseres av rode. Flassende og kløende utslett som kan være smertefulle. Kan behandles med Manuka 18+.
Nummular dermatitt
Dette er en mindre kjent form for dermatitt som stort sett angriper eldre. Den fremstår som en rekke ovalformede utslett på legger og bakende. Kan behandles med Manuka 18+.
Perioral dermatitt
Denne formen for dermatitt oppstår hos kvinner i hovedsak mellom 25 og 45 år. Den fremstår som små rode flekker rundt munn, øyne og nese og kan likne på akneutbrudd. Kan behandles med Manuka 18+.

1 kommentar:

  1. Jeg er nå fullstendig finansiell fordi jeg lånte fra LFDS. Jeg vil bringe dette til kunngjøringen til publikum om hvordan jeg kom i kontakt med LFDS etter at jeg mistet jobben og ble nektet lån av banken min og andre økonomiske institusjon på grunn av min kredittscore. Jeg kunne ikke betale barnas avgifter. Jeg sto bak på regninger, i ferd med å bli kastet ut av huset på grunn av min manglende evne til å betale husleien. Det var i løpet av denne perioden barna mine ble tatt fra meg av fosterhjem. Så bestemte jeg meg for å søke etter midler på nettet der jeg mistet $ 3707 som jeg lånte fra venner som jeg ble dratt av av to online låneselskaper. Inntil jeg leste om: Le_Meridian Funding Service (lfdsloans@outlook.com / lfdsloans@lemeridianfds.com) et sted på internett, var fortsatt ikke overbevist på grunn av det jeg har vært igjennom før en slektning av meg som er presteskap også fortalte meg om den pågående låneplanen til LFDS til en veldig lav rente på 1,9%% og nydelige avdragsbetingelser uten straff for mislighold av betaling. Jeg har ikke noe valg enn å også kontakte dem som jeg gjorde gjennom tekst + 1-989-394-3740 og Herr Benjamin svarte tilbake til meg. Den dagen var den beste dagen i livet mitt som aldri kan glemmes når jeg motta et kredittvarsel på $ 400 000,00. Usd-lånebeløp jeg søkte om. Jeg benyttet meg av lånet effektivt til å betale opp gjelden og starte opp en bedrift, og i dag er jeg og barna mine så glade og oppfylle. Du kan også kontakte dem via e-post: (lfdsloans@outlook.com / lfdsloans@lemeridianfds.com) WhatsApptext hjelpelinje: + 1-989-394-3740 Hvorfor gjør jeg dette? Jeg gjør dette for å redde så mange som trenger et lån for ikke å bli offer for svindel på internett. Takk og Gud velsigne dere alle, jeg er Oleksander Artem fra Horizon Park BC, Ukrain.

    SvarSlett